دیجیتال مارکتینگ چیست ؟


هرکسب و کار برای اینکه بتواند در دنیای پراز رقیب به رقابت بپردازد و در بین رقبا زننده حرف اول باشد نیاز به استفاده از روش های تبلیغاتی برای شناساندن برند و کسب و کار خود دارد . روش های تبلیغاتی متعددی وجود دارد از تابلوسازی گرفته تا طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی ، چاپ بنر ، تلویزیون شهری ، تابلو ال ای دی ، تبلیغات در رادیو و تلویزیون و تبلیغات در شبکه های اجتماعی و تبلیغات اینترنتی . برای اینکه بتوانید تبلیغات مناسب و مرتبط با حیطه کاری خود برگزینید نیاز به شناخت روش های تبلیغاتی ، رفتار بازار ، رقبا و مشتریان دارید تا بتوانید بهترین شیوه را بر گزینید . یکی از روش های تبلیغاتی که ما می خواهیم در اینجا در مورد آن بحث کنیم  دیجیتال مارکتینگ است .
دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ دیجیتال مارکتینگ پوشش دهنده تمامی فعالیت های بازاریابی آنلاین شماست . دارایی ها در دیجیتال مارکتینگ شامل تمام تلاش های بازاریابی است که توسط یک دستگاه الکترونیک و یا اینترنت فراهم می شود ، این دارایی ها می تواند شامل وب سایت ، پست های وبلاگ ، کتاب های الکترونیک ، اینفوگرافی های مرتبط با کسب و کار ، شبکه های اجتماعی ، بروشورها و کاتالوگ های آنلاین و سایر دارایی های برندینگ شما باشد .
دیجیتال مارکتینگ با استفاده از متدهای روزدنیا و برقراری ارتباط صمیمی و موثرزمینه تبلیغات  را با کمترین هزینه برای شما فراهم می کند طوری که با چند کلیک ساده می توانید به مشتریان بالقوه ای دست یابید .
رایج ترین روش های دیجیتال مارکتینگ :
بهینه سازی موتورهای جستجو :
سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو مستلزم استفاده از تکنیک های on page  و off page برای بالا آوردن رتبه سایت و دیده شدن در صفحه اول و گزینه های اول هنگام سرچ کاربران می باشد ، همه کسب وکارها در تلاشند تا ترافیک بیشتری به سمت وب سایت خود بکشانند . برای اینکه موتورهای جستجوگر بتوانند محتوای سایت شما را نظاره گر باشند نیاز دارید که از متخصصین سئو برای وب سایت خود کمک بگیرید تا همواره سایت شما در نتایج اولیه موتورهای جستجوگر به نمایش درآید.
بازاریابی محتوا :
برای ایجاد آگاهی از برند، افزایش ترافیک سایت می توانید در کاناهایی همچون پست های وبلاگ ، کتابهای الکترونیک ، اینفوگرافی و بروشورهای آنلاین که در استراتژی بازاریابی محتوا ایفای نقش می کنند فعالیت کنید .
بازاریابی شبکه های اجتماعی :
فعالیت در شبکه های اجتماعی می تواند باعث افزایش آگاهی از برند و در نتیجه افزایش ترافیک سایت شما شود .
بازاریابی همکاری یا رابطه ای :
روش کار به این صورت است که شما محصول یا خدمات دیگران را در وب سایت خود قرار می دهید و بابت آن کمیسیون دریافت می کنید .
تبلیغات بومی :
یک روش از تبلیغات مبتنی بر محتواست
اتوماسیون بازاریابی :
این اتوماسیون توسط یک نرم افزار امور تکراری و روزانه همچون خبرنامه های ایمیلی ، برنامه زمان بندی ، پست های رسانه های اجتماعی ، به روز رسانی لیست تماس و موارد دیگر را به طور اتومات انجام می دهد .
بازاریابی ایمیلی :
به طور کل شامل هر نوع خبر یا آگاهی است که از طریق ایمبل برای مخاطبان ارسال می شود .

Comments

Popular posts from this blog

تابلو شیرینی سرا و قنادی

لایت باکس تبلیغاتی چیست ؟

موکاپ و انواع آن